Zwroty i reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dostarczane przez sklep internetowy COMPANIERO24.pl były najwyższej jakości.
Jeżeli jednak nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionych u nas gadżetów masz możliwość zareklamowania jego wad.
Poniżej przygotowaliśmy informacje jak najszybciej wspólnie możemy rozwiązać powstały problem.
REKLAMACJE
Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta pod adresem mailowym biuro@companiero24.pl,a następnie:
- wypełnienie Formularza Reklamacji,
- przesłania zdjęć uszkodzonego produktu, a w niektórych sytuacjach odesłanie wadliwego towaru.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji zawrate są w Regulaminie: http://companiero24.pl/terms_and_conditions
ZWROTY
Produkty bez znakowania można zwrócić w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny.
Natomiast towar oznakowany lub wyprodukowany na specjalne zamówienie nie może zostać oddany.
Szczegółowe warunki zwrotu towaru opisane są w Regulaminie zakupów:
http://companiero24.pl/terms_and_conditions
Do zwrotu zamówienia możesz wykorzystać Formularz Odstąpienia od Umowy.