ZADZWOŃ DO NAS

tel. +48 22 102 10 08

0

Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dostarczane przez sklep internetowy COMPANIERO24.pl  były najwyższej jakości.

Jeżeli jednak nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionych u nas gadżetów masz możliwość zareklamowania jego wad. 

Poniżej przygotowaliśmy informacje jak najszybciej wspólnie możemy rozwiązać powstały problem. 

REKLAMACJE

Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta pod adresem mailowym biuro@companiero24.pl,a następnie:

- wypełnienie Formularza Reklamacji,

- przesłania zdjęć uszkodzonego produktu, a w niektórych sytuacjach odesłanie wadliwego towaru.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji zawrate są w Regulaminie: http://companiero24.pl/terms_and_conditions

ZWROTY

Produkty bez znakowania można zwrócić w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny.

Natomiast towar oznakowany lub wyprodukowany na specjalne zamówienie nie może zostać oddany.

Szczegółowe warunki zwrotu towaru opisane są w Regulaminie zakupów: 

http://companiero24.pl/terms_and_conditions

Do zwrotu zamówienia możesz wykorzystać Formularz Odstąpienia od Umowy.

 

 


[%carousel%]